10 Şubat 2013 Pazar

Okul öncesi eğitim zamanımız geldi

Gündüz süresinin büyük bölümünü birlikte geçiriyoruz. Üç yaşını geçtiğimiz bu günlerde uygulaması zor gelen işlerin başında torunumun yemek saatleri geliyor.  Önceleri oyun oynayarak kahvaltımızı ederken şimdi zorlanıyoruz. Öğlen yemeklerimizde daha seçici olmaya
 başladık. Hatta bazı öğünler yemek dışında abur cuburla geçebiliyor.
Dışarıda gezmek ve güzel mekânlarda bir
 şeyler yemek giderek daha fazla hoşumuza gidiyor. Akşam saatlerine yaklaştığımızda vaktin zor geçmeye başladığını, çocuk için yetmemeye başladığımı hissediyorum.
“Acaba okullu olma zamanı geldi mi?” arayışına giriştim. Torunumla birlikte iki ayrı çocuk kulübü- kreşe giderek yöneticilerle görüştüm. Ben görüşme yaparken torunum diğer çocukların olduğu bölümde vakit geçirdi. Uygun bir okul öncesi kuruma gitme vakti geldiği izlenimi edindim. Bu durumu aile üyeleriyle de görüştüm. Uygun yer seçimi sonrasında; başlangıçta ikişer-üçer saatlik dönemler ve artan sürelerde bir yere kayıt yaptıracağız.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder