24 Kasım 2014 Pazartesi

Güler misin & Ağlar mısın

Apartmanın önünde servisle gelen torunumu akşam üstü karşıladım. Hemen evde yapacaklarımızı konuşmaya başladık. Yemekten sonra her zamanki gibi birlikte vakit geçiriyoruz. Önce okuldan verilen kitaptaki resimli sayfaları inceledik. Boyanacaklar, sayılacaklar, farklılıkları bulunacak resimler derken kitaptaki talimata uygun uçan halılar kestik. Kesilmiş kağıt parçaları ve makas yerde dağınık duruyordu. Tekrar kitaba dönüp bir şeyler yapmadan önce;
-“Dağıttıklarımızı toplayalım mı?” diye sordum.
-“Olmaz, sonra toplarız”
cevabını verdi.
-“Olur mu canım, önce toplayalım, sonra oyuna devam ederiz” dedim.
Bana muzip bir tatlılıkla bakarak:
-“Dede, sen benim yardımcımışsın tamam mı, ben de sana emir
veriyorum, sen toplayacaksın!” cavabını alınca kendimi gülmekten alamadım.

-“Akıllım birlikte toplayacağız” diyerek yerdeki kağıtları ortadan kaldırdık.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder